HTML

Jöjjenek a macskák!

2010.02.07. 14:42 tarkamacska

Írni bármiről lehet. Erre nagyjából 5 éves koromban jöttem rá. Akkor még a bármire írni változat tetszett jobban: bármire-bármivel – minden szülő emlékszik erre a korszakra. Mi is nosztalgiázunk egy megőrzött falfreskó maradványon az ebédlőben, és emlegetjük az előző házat – még az óvodás korszakból – ahol 1m 20 cm-ig, néhol magasabban is naív festők alkotásait csodálhattuk a gyerekszobában.

Írni bármiről lehet, s mivel ma csak néztem, amikor úgy éreztem, illene valamit írnom tartalomfejlesztésből – úgy gondoltam, nincs más hátra, jöjjenek a macskák!
 Rumliszem1
Tehát ma is besereglett utánam az összes macska a legkisebb szobába, ahol írni szoktam – egyedül Rumli nem, de csak azért, mert ő már ott hevert néhány vasalásra váró ruhán. Persze nem (nemcsak) nekem szólt a díszkíséret, hanem annak, hogy ott volt a legmelegebb. Másodperceken belül bájos csendéletté rendeződtünk. Mircike, a rangidős, az ÉN macskám – illetve pontosabb, ha azt mondom, hogy az én MACSKÁM, csak hogy az alá- és fölérendeltségi viszonyokat érzékeltessem. Természetesen ő van fölül, én meg alul, de ezt nem is kell magyaráznom macskakedvelők társaságában! TÉNYLEG fölül volt, ugyanis ő általában a monitoron nyúlik el kecsesen, egészen addig…
 
Megnyitottam a megkezdett dokumentumot, eddigre némi közelharc árán Buddha, a koromfekete kandúr dorombolt az ölemben. Makika a tengerimalac fölötti polcot választotta, Farkinca pedig az ablakban nézelődött. Mint ahogy én is csak néztem, mert nem jutott semmi az eszembe.
 
És ekkor Mircike ráesett a billentyűzetre.
 
Az, hogy leesik, elég gyakran elő szokott fordulni, de általában később, és az ellenkező irányba. Most viszont mintha minden erre várt volna: ami csak jelezhet egy számítógépen vagy a környékén, az mozgásba lendült, hangot adott, de legalábbis elkezdett villogni.
Mircike vérig sértve elhagyta a szobát, Buddha körmeit a combomba mélyesztve menekült, a tengerimalac visított, Makika a legtávolabbi szekrény alá bújt. Csak Farkinca nézett továbbra is kifelé a hóesésbe, mintha mi sem történt volna.
 
A dokumentum eltűnt. Nem is próbáltam megkeresni. Végülis a macskákról szóló szöveg is szöveg – és néha nem árt egy kis kikapcsolódás! A biztonság kedvéért viszont kivételesen becsuktam a macskák után az ajtót.

 

Szólj hozzá!

Címkék: billentyűzet macska macskák tartalomfejlesztés

A bejegyzés trackback címe:

https://tarkamacska.blog.hu/api/trackback/id/tr781736494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása